2013. április 20., szombat

S.he stylezone

Sziasztok!
 
 
Ma egy rövid bejegyzéssel készültem Nektek, melyben a S.he stylezone 305 B2080-as zöld lakkját szeretném bemutatni. Ezt a lakkot is a Glamour napokon szereztem be és azóta egyszer már készítettem vele tavaszi körmöket is:
 
 
Én nagyon sokáig kerestem egy világoszöld lakkot, így amikor megláttam ezt, egyből beleszerettem. Bár önmagában, ha az egész körmöt ez a szín borítja, nem tetszik nekem, de alapszínként illetve díszítéshez tökéletesen funkcionál.
 
 
2 rétegben tökéletesen fed és hamar megszárad.
Az ecset szerintem egy kicsit hosszú, amit én nem nagyon szeretek, mert rövidek a körmeim és a hosszabb ecsetekkel nekem nehezebb dolgoznom.
 
 
A S.he lakkok egyébként szintén a barátságos árkategóriába tartoznak, mint például az essence, a Moyra vagy a miss sporty.
Ami nekem különösen tetszik ebben a lakkban az a külseje. Szeretem ezeket a téglatest alakú lakkokat, mert jól lehet őket tárolni, ellentétben a nagy kerek üvegű lakkokkal.
 
Remélem tetszett a bejegyzésem és tudtam Nektek hasznos információt adni! :) Bármi kérdésetek/kérésetek van írjatok nekem.
Holnap a tavaszi körmös sorozatom 2. alkotásával jelentkezem.
 
Jó szórakozást! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése