2013. február 2., szombat

Parti körmök

Sziasztok!

Ma egy csillogós, bulizós körmöt hoztam Nektek, remélem tetszeni fog.
A végeredmény ilyen lesz:
 

Kezdő lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg Jollie France 47-es lakkot. Ezt a körömlakkot azért ajánlom, mert apró csillámok vannak benne, így még csillogósabb lesz a végeredmény.


Ezután szükségünk lesz 2 csillámos lakkra.


Én azért választottam ezt a két lakkot, mert tökéletesen illenek egymáshoz. (Moyra No.:84, essence special effect! topper 13 mrs and mr glitter)
 
Először az essence lakkot, majd a Moyra lakkot vittem fel a körmeimre. Az egészet átfestettem a Moyra Gyémánt fedőlakkal és miután megszáradtak a körmeim el is készültem.
Remélem tetszett a munkám, ha igen akkor like-olj: ITT!!! :)



Jó szórakozást és kellemes bulizást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése