2013. január 2., szerda

Pink dream nails ;)

Hello Mindenkinek!

Először is Boldog 2013-at Mindenkinek!! :) Remélem, ebben az évben is fogjátok látogatni a blogomat!
Ma egy rózsaszín, szivacsos technikával készült körmöt hoztam, ami így fog kinézni:

 
Ebben a mintában az a legjobb, hogy kis körmökön is jól mutat!

Első lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg halvány rózsaszín lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradnak.
Én a Moyra No.: 607-es Pastel shades lakkot használtam.


Ezután szükségünk lesz egy edénykére és egy kis darab szivacsra. Az edénybe öntsünk ki egy kicsit sötétebb lakkot, majd nyomjuk bele a szivacsot. Utána óvatosan nyomkodjuk rá a szivacsot a körmeinkre. Én egy kicsit átlósan vittem fel ezt a réteget.


Jollie France 33-as lakk
 
Válasszunk egy sötét rózsaszín lakkot is, és ugyanígy vigyük fel a körmeink tetejére.
 
 
Moyra lakk
 
Utolsó lépésként vigyünk fel a körmeinkre egy réteg csillogós lakkot is.
 
 
Moyra 84-es lakk
 
Remélem tetszett a munkám, ha igen akkor like-olj:
 
 
 
Jó szórakozást!! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése